9 نکته ای که مربیان باید بدانند

9 نکته ای که مربیان باید بدانند

مربی هر رشته ورزشی که باشید مسئول رونق یا شکست کار باشگاه خواهید بود. اعضای باشگاه همیشه به دنبال مربیان خوب می گردند تا جهت رشد خودشون قدم مثبتی بردارند و این نکته برای مربیان مهم است که همیشه نکاتی را رعایت کنند تا شاگردان بیشتری داشته باشند و همچنین ورزشکاران جدیدی را تربیت کنند. اینبار در یکی دیگر از مقالات وبلاگ پویان اسپورت به  این چند نکته مهم اشاره خواهد شد ، پرداخته میشود تا مربیان با رعایت آن ها آنها را در حرفه خود متحصص تر از همیشه شوند.

مربی ورزشی

1.خوش قول و منظم باشید

همیشه قبل از اعضا در باشگاه حضور داشته باشید. هیچ کس دوست ندارد معطل مربی در باشگاه شود.

2.تمام حرکات را یک به یک به اعضا توضیح دهید

فرقی ندارد یک حرفه ای در باشگاه ثبت نام کرده یا یک مبتدی تازه کار، مربی باید تمام حرکات را آموزش دهد. لطفا تنبل نباشید و وظیفه خود را انجام دهید.

3.تلفن همراه ممنوع

موقع آموزش گوشی، تبلت و خوراکی ممنوع می باشد. در ساعات آموزش دادن ارتباط خود را با دنیای بیرون قطع کنید. مردم پول داده اند که به آنها توجه شود. حرکت خیلی زشتی است در حالی که ورزشکار در حال اسکات زدن است شما در حال چک کردن پیام های گوشی تان باشید.

4.اکتیو باشید

مرتب در سالن چرخ بزنید. روی نیمکت، صندلی یا توپ ها ننشینید. ما به مربیان می گوییم هر ده ثانیه یا در طول تمرینات ورزشکاران را تشویق کنند یا نکات آموزشی به آنها یاد دهند. چه افراد با تجربه چه بی تجربه دوست دارند مورد تشویق قرار گیرند و نکات آموزشی یاد بگیرند.

5.کنار گذاشتن تمام حواس پرت کن ها

حرف زدن با دیگران، تلفن زدن یا مشغول شدن به کارهای غیر مهم در باشگاه را کنار بگذارید زیرا نشانه بی احترامی شما به مشتری است. حتما قبل از شروع کلاس دستشویی بروید تا در حین آموزش ورزشکاران معطل شما نشوند.

6.کمک کنید

به اعضای باشگاه هنگام بلند کردن وزنه ها کمک کنید. افراد جدید دوست دارند مربی به آنها اهمیت دهد. با کمک کردن به آنها انگیزه و دلگرمی می دهید.

مربی ورزشی

7.پاسخگو باشید

بعد از اتمام کلاس فورا لباس عوض نکنید که بروید، کمی صبر کنید شاید برخی از افراد سوالی داشته باشند یا مشورت از شما بخواهند. سعی کنید همیشه بعد از اعضا از باشگاه خارج شوید.

8.لباس مناسب کار خود را به تن داشته باشید

فرقی نمیکنه مربی چه رشته ورزشی هستید ، همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که لباس ورزشی مناسب به تن داشته باشید تا شاگردان از شما الگو برداری کنند. وبسایت پویان اسپورت بزرگترین تولید کننده و  فروشنده ست ورزشی مردانه ، ست ورزشی زنانه در کشور است و شما با خرید هر یک از لباس های ورزشی زنانه و یا لباس ورزشی مردانه برای خود یک انگیزه در امر ورزش ایجاد کنید.

9.صمیمی باشید

به عنوان یک مربی باید اسامی تمام اعضا را بدانید آنها را با اسم کوچک صدا بزنید رفتار دوستانه با آنها داشته باشید. نیازی نیست وارد مسایل خصوصی زندگی آنها شوید اما در مورد مشکلات و نقاط ضعف و قوت تمرینی شان با آنها صحبت کنید.

نوشته شده در 1401-11-05 توسط لایف استایل 0 357

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد