بهترین جنس لباس ورزشی مردانه و زنانه

بهترین جنس لباس ورزشی مردانه و زنانه

بهترین جنس لباس ورزشی مردانه و زنانه

احتمالا برای همه ورزشکاران سوال شدخ است که لباس ورزشی که به تن میکنند از چه جنسی است و اصلا چه جنسی بهتر است ممکن است برای پیدا کردن این جواب به سایت ها یا حتی به فروشگاه های بسیاری سر زده باشید و سوال پرسیده باشید و هرکدوم آن ها لباسی که خودشان تولید میکردند را بهترین خطاب کردند ولی امروز در سایت پویان اسپرت با شما هستیم تا به این سوال به عادلانه ترین شکل ممکن پاسخ بدیم

 

پارچه لاکرا

این الیاف مصنوعی است که همیشه با یک فیبر دیگر در یک پارچه ترکیب می شود دلیل توانایی کشش چهار تا هفت برابر طول اصلی خود مشهور است و هنگام رها شدن باز هم به حالت عادی خود باز خواهد گشت. از دیگر خواص تحسین برانگیزمی توان به مقاومت آن در برابر نور خورشید ، عرق اشاره کرد  و بسیار راحت با حداکثر عملکرد است که به راحتی فرم اولیه اش را حفظ میکند ؛ همچنین در برابر آب نمک ، کلر و محو شدن رنگ مقاوم است به همین دلیل این پارچه برای لباس شنا مناسب است

 

لباس ورزشی نئوپرن

فوم مانند از مواد شیمیایی پلی کلروپران ساخته شده است.این پارچه ، عایق خوبی است و در برابر آب مقاوم است. دو نوع نئوپرن وجود دارد: سلول باز و سلول بسته. نئوپرن سلول بسته ارزان تر و رایج ترین است. این پارچه از حباب های جدا شده پر از نیتروژن تشکیل شده است و اجازه می دهد مقدار کمی از آب عبور کند . این نوع نئوپرن روکش شده است و برای افرادی مناسب است که به طور مداوم در آب فعال بمانند.

برای شرایط بسیار سرد ، نئوپرن سلول باز گزینه مناسبی است. نئوپرن سلول باز ، نرمتر و انعطاف پذیرتر از سلول بسته است . سلول باز از فضاهای هوایی بهم پیوسته ساخته شده . این ماده می تواند تا 98٪ هوا را حفظ کند و عایق مناسبی است و بسته به ضخامت و نوع آن ، می توان برای غواصی در اعماق دریا و برای ماندن در آب در تمام طول روز استفاده کرد.

Neoprene برای ورزش های آبی استفاده می شود و اکنون برای لباس های ورزشی و لباس شنا از نوع ورزشی گاه به گاه بسیار شیک است.

 

پارچه ورزشی مش

 

مش پارچه ای است که شامل فضای باز است. معمولا حدود 85 درصد پارچه و 15 درصد سوراخ دارد اگرچه پارچه های مش مختلف از نظر وزن و اندازه سوراخ متفاوت خواهند بود. مش در لباس های ورزشی بسیار مفید است زیرا راحتی و کشش خوبی را فراهم می کند و باعث گردش هوا و رسیدن هوا به پوست می شود به این معنی که برای مناطق تهویه یک پوشاک ایده آل است ، به خصوص برای مکان هایی از بدن که خیلی سریع گرم میشوند مانند پشت

 

 

پارچه های ضد آب

این پارچه ها  برای مقاومت علیه آب و برای ورزش ساخته میشوند از جمله دیگر ویژگی های این لباس میتوان به مقاومت بالایشان در برابر باد اشاره کرد .

پارچه های ضد آب به این معنی هستند که آب بیشتر از یک میزان مشخصی نمیتواند به پارچه نفوذ کند . اکثرا پارچه هایی که تونایی مقاومت در برابر نیروی 13000 پاسکال را دارند پارچه های ضد آب تلقی میشوند.

 

پارچه برای لباس های ورزشی میکروفیبر  

پارچه های میکرو فیبر اساساً پارچه هایی هستند که از الیاف بسیار ریز ساخته شده اند. اگر الیاف آن دارای چگالی خطی کمتر باشد ، پارچه را می توان به عنوان میکرو طبقه بندی کرد. . همچنین یک فیبر میکرو 100 برابر ظریف تر از موی انسان است! پارچه های میکروفیبر معمولاً از پلی استر ، پلی آمید یا پلی پروپیلن ساخته می شوند. آنها از الیاف دست ساز ساخته می شوند زیرا به قدری اندک هستند که الیاف طبیعی نمی توانند این اندازه کوچک باشند. ظرافت فیبر بدین معنی است که الیاف بسیاری بیشتری برای تهیه نخ لازم است. پارچه های میکرو فیبر به دلیل داشتن تمام ویژگی های ایده آل ، از جمله سبک بودن ، دلوکس و دارای تنفس و مقاومت در برابر باران و باد لباس های ورزشی لوکس و مفیدی را ایجاد می کنند
 

مقاله پیشنهادی----هرچیزی که قبل از خرید لباس بسکتبال لازم است بدانید

لباس ورزشی پوشالی

اینها مواد نبافته و ساخته شده از رشته های پلی استر بوده و قادرند هوا را بین الیاف به دام بیندازند. محفظه ها مقدار هوای بالایی را به دام انداخته و در نتیجه عایق حرارتی فوق العاده ای را از سرما تأمین می کنند. شما می توانید آن را بین پارچه خارجی و پارچه آستر یک پوشاک استفاده کنید.

پارچه ابریشم

چند نوع پشم گوسفند وجود دارد که در وزن های مختلفی قرار می گیرند و دارای گره های مختلفی هستند ،  پارچه های پشم گوسفند در لباس های ورزشی اغلب برای لباس های ورزشی ، کاپشن و سویشرت شلوار مردانه و زنانه استفاده می شود

 

تفاوت پارچه‌ های مناسب برای لباس ورزشی

در انتخاب پارچه‌ های مناسب برای لباس ورزشی باید به نکاتی توجه کنیم. این پارچه‌ ها باید دارای خاصیت‌ هایی باشند که برای فعالیت‌ های ورزشی مناسب باشند. در این راهنمایی بهترین پارچه برای لباس ورزشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دارا بودن خاصیت تنفس‌ پذیری

مهمترین نکته در انتخاب پارچه برای لباس ورزشی، دارا بودن خاصیت تنفس‌ پذیری است. پارچه‌ هایی که تنفس‌ پذیری بالایی دارند، به خوبی تعریق را جذب کرده و از رطوبت پوست جلوگیری می‌کنند. همچنین این پارچه‌ ها باعث جلوگیری از بوی بد در لباس می‌شوند.

دارا بودن خاصیت کشسانی

پارچه‌ های مناسب برای لباس ورزشی باید دارای خاصیت کشسانی باشند. این خاصیت باعث می‌شود لباس بر روی بدن فشرده نشود و باعث راحتی در حرکت می‌شود. همچنین پارچه‌ های کشسانی دارای عمر بیشتری هستند و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بیشتری دارند.

داشتن خاصیت الاستیسیته

پارچه‌ های مناسب برای لباس ورزشی باید دارای خاصیت  باشند. این خاصیت باعث می‌شود که لباس با حرکت بدن سازگار باشد و راحتی حرکت را تضمین کند.

داشتن خاصیت پایداری رنگ

در نهایت، پارچه‌ هایی که در تهیه لباس ورزشی استفاده می‌شود باید دارای خاصیت پایداری رنگ باشند. این خاصیت باعث می‌شود که پس ازشستشو و استفاده مکرر رنگ لباس کاهش نیابد و لباس همچنان به شکل اصلی خود باقی بماند.

.

.

.

 

نوشته شده در 1402-04-17 توسط مد و فشن 0 177

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد