ورزش های مهیج تابستانی

ورزش های مهیج تابستانی

ورزش های مهیج تابستانی

با سلام خدمت شما دوستاهن عزیز امروز با شما هستیم با یک مقاله دیگر از سایت پویان اسپورت ، امروز قرار است تا با هم به معرفی ورزش های مهیج و شاد تابستانی بپردازیم ئس در ادامه با ما همراه باشید. تابستان گرم ترین فصل سال است و هرگونه فعالیتی در تابستان باعث تعریق زیاد بدن میشود . حالا شما تصور کنید که شما دراین فصل به ورزش کردن بپردازید میتوانید تصور کنید که بدن شما چقدر عرق میکند؟ ولی بعضی ورزش ها هستن که اصلا برای تابستون ساخته شده اند این ورزش ها اکثرا ورزش هایی هستند که در طول سالیان سال میان مردم چرخیده است.

شنا

ایا امکان دارد که راجب تابستان صحبت کنیمو به آب بازی کردن فکر نکنید؟ یکی از تفریحاتی که در ودکی و گاهنا در بزرگسالی داشتیم آب بازی است. این بخاطر این است که در این هوای بشدت گرم هیچ چیزی نمیتواند به اندازه اب شما را خنک کند. و این موضوع دلیلی است که ورزش شنا یکی از ورزش های تابستانی است. این ورزش شاد و مفرح به شما کمک میکند تا در این هوای گرم در عین خنک شدن از تمام عضللات خود استفاده کنید و تمام ان ها را پرورش بدهید. بطور کلی ورزش شنا بهتعرین راه برای ورزش کردن فرار از گرما یه صورت همزمان است.

 

دویدن

اگر شما خیلی به تعریق اهمیت نمدهید این ورزش مخصوص شما است شما در تابستالن دو برابر حالت معمولبی تعریق میکنید پس میتوانید با دویئن در تابستانم تا دو برابر حالت معمولی کالری بسوزانید و وزن کم کنید.

ولی پیشنهاد دما به شما این است که اگر قصد دویدن در تابستان را دارید تا شب یا بعد از ظهنر منتظر بمانید زیرا احتمال دارد که فشارتان بیوفتاد و گرما زده بشوید پس بهتر است تا بیخیال دویدن در ظهر شوید و در ازای آن شب به دویدن بپردازید.

دوچرخه سواری

حتما نباید یک دوچرخه سوار  حرفه ای باشید تا بخهواهید در تاابستان دوچرخه سواریز کنید شما میتوانید دوچرخه سواری ورزش است که پاهنا و کمر شما را بشدت تحریک میکند. دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که یه شما کمک میکند تا بتواند از روز های خسته کننده تابستان عبور کنید و فصلی پر از شادی و تفریح داشته باشید .

پیاده روی

پیاده روی اصولی میتواند به شما در نظم زندگیتان کمک میکند باعث میشود تا انرژی بیشتری داشته باشید اشتهای شمارا کنترل میکند و باعث میشود تا متابولیسم شما را افزایش میدهدو فشار خون بالا را تنظیم میکند

تند راه رفتن به شما کمک میکند تا دمو باز دم خود را در حین پیاده روی حفظ کنید حداقل 3 الی 4 بار در هفته به مدت حداقل سی دقیه پیاده روی کنید.

گل کوچیک

اگر تعداد دوستان شما زیاد است پیشنهاد میکنم تا به انجام گل کوچیک بپردازید این بازی در این بازی چابکی حرف اول را میزند شما درست عین فوتبال باید به سرعت توپ را در اختیار گرفته و اون را وارد درزوازه تیم حریف کنند این بازی نیازی به خرید هیچ تجهیزاتی ندارد ولی اگر قصد دارید تا بصورت حرفه ای بازی کنید نیاز به یک جفت کفش حرفه ای دارید به همراه یک تور کوچیک بر ای دروازه

قایقرانی

بدون شک قایقرانی به عنوان یکی از جذاب ترین ورزشها و پر هیجان ترین ورزش ها به شمار میرود البته که این ورزش یکی از سخت ترین ورزش های جهان نیز شناخته میشود.شما رد این ورزش به قایقرانی در رودخانه خروشانه میپردازید این ورزش تابستانی به عنوان یک تفریح همگانی نیز شناخته میشود ورزش تابستاتی قایقرانی صرفا یک ورزش مهارتی نیست و میتواند به افزایش قدرت جسمانی و ذهنی شما نیز کمک کند.

 

نکاتی که در حین انجام ورزش هایتابستانی باید رعایت کنید

  •          پوشیدن لباس های گشاد با رنگ روشن
  •          استفاده از کرم ضد اقتاب جهت جلوگیری از سوختگی پوست
  •          استفاده از لوازم ورزش مناسب
  •          نوشیدن مقدار کافی آب برای جلوگیری از کمبود شدید اب در بدن

 

بهترین زمان برای ورزش های تابستانی

در فصل تابستان هوا به طور معمولی بسیار گرمتر از فصل های دیگه میباشد برای همین اکثر افراد دچار گرما زدگی میشوند برای همین به شما یبشنهاد میکنیم اگر قصد تمریندر فضای باز را دارید تا بعد از ظهر یا شب صبر کنید و بعد استارت ورزش خود را بزنید تا از هر اسیب احتمالی جلوگیری شود.

اسکیت سواری

این ورزش تابستانی طرفداران بسیار زیادی دارد این ورزش را میتواند هم در محید های باز انجام دهید هم در محیط های ورزشی بزرگ بهترین مکان های نوجو برای این ورزش مکان هایی با زمین های مسطح هستند و شما میتوانید با اسکیت سواری روی این سطوح از این ورزش بهخوبیث لذت ببرید و تابصستانی شاد را تجربه کنید.

دیسک و سبد

دیسک و سبد یکی از ورزشهایی است که اکثر ما در کودکی ان را تجربه کردیم ولی وقتی بزرگتر شدیم کمتر و کنر بهاین ورزش توجه کردیم به طوری که بعدا از مدتی دیگر ان را فراموش کردیم ولی دریغاز اینکه بدانیم این ورزش در تابستان میتواند یکی از بهترین سرگرمی ها است که میتوانید در تابستان انجام دهید. شما برای این ورزش نیازی به تجهیزات زیادی ندارد.

صخره نوردی

صخره نوردی یکی از ان ورزش هایی است که میتوانید به عنوان یک منبع ادرنالین به ان نگا کنید این ورزش یکی از خطرناک ترین و مهیج ترین ورزش های جهان است. شما رد این ورزش از سنگ هایی که روی صخره قرار دارد استفاده میکنید تا بتوانید از صخره ها بالا بروید.

غواصی

اگر به دریا دسترسی داشتید میتوانید از لذت غواصی بهره مند شوید ولی حتما به اذین موضوع دقت کنید که لازم دارید تا قبل از غواصی به شنا مسلط باشید و همراه مربیان حرفه ای تمرین کرده باشید.

 

نوشته شده در 1402-05-18 توسط سرگرمی 0 164

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد