سریع ترین راه چاق شدن - چجوری چاق بشم؟

سریع ترین راه چاق شدن - چجوری چاق بشم؟

بهترین راه برای افزایش سریع وزن چیست؟ اگر عنوان این مقاله توجه شما را به خود جلب کرد، پس شاید از لاغری بیش از حد خسته شده اید. شما هم مثل خیلی های دیگر می خواهید وزن اضافه کنید و اندامی زیباتر داشته باشید.

ممکن است نیمی از عمر خود را در رستوران ها و پیتزا فروشی های مختلف بگذرانید، اما متابولیسم سریع شما به راحتی تمام غذاها را می سوزاند و به شما اجازه اضافه وزن نمی دهد. این مقاله به شما تقدیم می شود که همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش وزن سریع در زندگی خود بوده اید!

برای افزایش وزن و رسیدن به اندامی متناسب و زیبا، باید برنامه غذایی و ورزشی مشخص و هدفمندی داشته باشید.

 

 "برای دنبال کردن پیج اینستاگرام فروشگاه پویان اسپرت کلیک کنید."

 

سریع ترین روش برای افزایش ورزن

گاهی اوقات، با وجود داشتن استعداد ژنتیکی برای لاغری، افزایش وزن ممکن است غیرممکن به نظر برسد. ممکن است احساس کنید مهم نیست چقدر غذا می خورید، به نظر نمی رسد وزن اضافه کنید و همه اینها را به گردن ژنتیک و ارث خود می اندازید. خب اجازه بدهید به شما ثابت کنم که حتی با بدترین ژن های لاغر هم می توانید وزن اضافه کنید و به اندامی جذاب برسید.

پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، سفری را برای چاق شدن سریع و موثر و مبارزه با لاغری آغاز کردم. اکنون می خواهم به شما نشان دهم که چگونه با رعایت چند نکته کلیدی از یک فرد 65 کیلوگرمی به فردی با وزن 95 کیلوگرم تبدیل شدم.

به من اعتماد کنید، از نظر ژنتیکی، هیچ کس بدتر از یک دونده با اندام بلندی نیست که بیش از 10 سال است هر هفته 90 تا 100 کیلومتر می دود.

راه هایی برای افزایش وزن افراد لاغر

اگر لاغر هستید، اولین قدم برای افزایش وزن این است که بدانید برای افزایش وزن خود به مجموعه قوانین و برنامه ریزی متفاوتی نیاز دارید. بنابراین، این بهانه را فراموش کنید که از نظر ژنتیکی مستعد لاغری هستید. آنچه را که مردم در مورد لاغر بودن به دلیل ژنتیک و عدم توانایی انجام کاری برای افزایش وزن به شما گفته اند را فراموش کنید.

اکنون که تا اینجا خوانده اید، برای افزایش وزن سریع آماده اید. این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و اگر در یک ماه پنج کیلو اضافه کردید، تعجب نکنید!

در روند افزایش وزن سریع، انجام صحیح آن بسیار مهم است. خوردن کیک و خوراکی‌های شیرین یا مصرف زیاد نوشابه‌ها ممکن است باعث شود که عدد روی ترازو بالا برود و باعث افزایش وزن شما شود، اما می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. همچنین این نوع افزایش وزن جذاب نیست و بدنی لاغر با شکم بزرگ را به همراه خواهد داشت.

بسیاری از افراد لاغر به دیابت یا بیماری های قلبی مبتلا می شوند و درصد چربی بدن خود را به جای ساختن توده عضلانی افزایش می دهند. بنابراین، خوردن غذاهای سالم و داشتن سبک زندگی سالم برای افزایش سریع وزن ضروری است.

 ترفند های طلایی برای افزایش وزن سریع تضمینی

ترفند های طلایی برای افزایش وزن سریع تضمینی

در اینجا چند استراتژی فوق العاده و تضمین شده برای افزایش وزن سریع آورده شده است:

1. یک برنامه غذایی مبتنی بر کالری داشته باشید

مهمترین کاری که برای افزایش وزن باید انجام دهید این است که کالری اضافی مصرف کنید، به این معنی که باید کالری بیشتری نسبت به کالری که در روز می سوزانید دریافت کنید.

- افزایش وزن آهسته و پیوسته: روزانه 300 تا 500 کالری اضافی مصرف کنید.

- افزایش وزن بسیار سریع در یک دوره کوتاه: 700 تا 1000 کالری اضافی در روز مصرف کنید.

به یاد داشته باشید که این اعداد تخمینی هستند. نیازهای شما ممکن است چند صد بیشتر یا کمتر متفاوت باشد.

2. مقدار زیادی پروتئین مصرف کنید

میتوان گفت مهمترین ماده مقوی برای افزایش وزن سالم بدن ، پروتئین است. ماهیچه ها از پروتئین ساخته شده اند و برای عضله سازی به پروتئین نیاز دارید. آیا می خواهید وزن اضافی که به دست می آورید به چربی در بدن شما تبدیل شود؟

مطالعات نشان می دهد که رژیم غذایی با پروتئین بالا منجر به افزایش وزن می شود و وزنی را که به دست می آورید به عنوان ماهیچه در بدن شما ذخیره می کند. اگر واقعاً می خواهید وزن اضافه کنید، باید روزانه 1.5 تا 2.2 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف کنید.

غذاهای غنی از پروتئین برای افزایش وزن عبارتند از: گوشت سفید مانند مرغ، ماهی آزاد سالم، تخم مرغ، بیشتر محصولات لبنی، به ویژه ماست یونانی، کره بادام زمینی، حبوبات، آجیل و غیره.

مکمل های پروتئینی نیز می توانند برای افزایش سریع وزن مفید باشند، مانند پروتئین آب پنیر. با این حال، استفاده از مکمل ها به تنهایی توصیه نمی شود. بنابراین قبل از مصرف هر گونه مکملی حتما با کارشناسان تغذیه مشورت کنید.

3. مصرف کربوهیدرات و چربی خود را افزایش دهید

بسیاری از مردم هنگام تلاش برای کاهش وزن سعی می کنند مصرف کربوهیدرات یا چربی خود را محدود کنند. اما اگر هدف شما افزایش سریع وزن است، باید برعکس عمل کنید و از کربوهیدرات ها و چربی ها استفاده کنید.

اکنون که افزایش وزن برای شما در اولویت است، غذاهای غنی از کربوهیدرات و پرچرب مصرف کنید. بهتر است در هر وعده غذایی مقدار مناسبی پروتئین، چربی و کربوهیدرات در بشقاب خود داشته باشید. همچنین اگر هدف شما عضله سازی و افزایش وزن است، مصرف چربی به شما کمک می کند. زیرا با مصرف چربی، سطح تستوسترون خون شما افزایش می یابد و به عضله سازی کمک می کند.

نمونه‌های سالم از کربوهیدرات‌هایی که به شما کمک می‌کنند سریع وزن پیدا کنید عبارتند از سیب‌زمینی، نان گندم، ماکارونی، برنج و جو، در حالی که چربی‌های مفید شامل زیتون، آووکادو، دانه‌ها و آجیل است.

در اینجا برخی از غذاهای پرکالری که برای افزایش وزن مناسب ضروری هستند آورده شده است:

  • میوه ها: کشمش، خرما، موز و غیره
  • گوشت: مرغ، گوشت گاو، بره و غیره
  • غلات: غلات کامل مانند جو و برنج
  • آجیل: بادام، گردو، فندق، بادام زمینی و غیره
  • لبنیات پرچرب: شیر کامل، ماست پرچرب، پنیر، خامه، کره
  • کربوهیدرات ها: سیب زمینی، سیب زمینی شیرین و شیرینی
  • روغنهای سالم: روغن زیتون ، روغن کنجد ، روغن آووکادو ، روغن نارگیل و...

 افزایش وزن سریع تضمینی

4. غذاهای خوشمزه بخورید

با تاکید دوباره، کلید افزایش وزن سریع از طریق خوردن است! زیرا این تنها راه حل شماست. اما برای اینکه بتوانید بیشتر بخورید باید غذایتان خوشمزه باشد. غذای خود را با ادویه های فراوان بپزید و هنگام غذا خوردن از سس ها و چاشنی ها استفاده کنید. هر چه غذای شما لذیذتر باشد، خوردن آن راحت تر است.

شما همچنین مجاز به خوردن سالاد به اندازه دلخواه هستید. از این فرصت برای تهیه سالادهایی استفاده کنید که به شما کمک می کند به هدف افزایش وزن خود نزدیک شوید. با مواد پرکالری سالاد درست کنید و بعد از شام یا ناهار از آن لذت ببرید.

 

مقاله پیشنهادی---چه زمانی پس از عمل بینی باید ورزش کنیم؟

 

5. تمرین کنید تا قدرتمند شوید

برای اطمینان از اینکه کالری اضافی که مصرف می کنید به جای انباشته شدن در شکم و باسن به عضلات جذاب در بازوها، سینه و عضلات پا تبدیل می شود، حتما باید با وزنه کار کنید.

در باشگاه ثبت نام کنید و 2 تا 4 بار در هفته ورزش کنید. برای افزایش وزن، سعی کنید زمان بیشتری را به انجام تمرینات قدرتی اختصاص دهید و کمتر کاردیو را انجام دهید. اگرچه نباید کاردیو را حذف کنید، اما تمرکز شما باید روی تمرینات قدرتی با وزنه باشد.

این چه فوایدی برای افزایش وزن دارد؟ تمرینات قدرتی دو فایده دارد:

_ اول اینکه هیکلی زیبا و جذاب به شما می دهد. شما و اطرافیانتان بعد از مدتی شاهد رشد عضلات و ایجاد اندامی شبیه به سوپرمدل های هالیوودی خواهید بود.

_ دوم اینکه تمرینات قدرتی رابطه مستقیم و بسیار صحیحی با اشتها و افزایش وزن شما دارد. ورزش اشتهای شما را تنظیم می کند. پس از یک جلسه تمرین قدرتی، با اشتیاق و گرسنگی به غذای خود حمله خواهید کرد.

باید بعد از تمرین غذای خود را از قبل آماده کنید و بلافاصله بعد از اتمام تمرین، آن را بخورید تا سیر شده و وزن اضافه کنید. نکته بسیار مهم در اینجا انتخاب یک برنامه تمرینی مناسب برای افزایش وزن است. زیرا اگر بیش از حد ورزش کنید، کالری اضافی که مصرف کرده اید می سوزد و لاغرتر می شوید.

نوشته شده در 1403-03-28 توسط 0 135

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر دهید.

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد